Merhaba bebeğim 17 günlük 3 gündür gaz sancısı yaşıyor biogaia kullanıyorum ama uykuları öyle bozuldu Kİ yarım saatt uyuyor uyanıyor emiyor uykuya dalıyor yatırınca bazen de aglıyor gazı olmadığı zamanda yarımşar sonra kalkıyor üç dört gün öncesine kadar böyle değildi normaldi bu durum nedir ne yapmam lazım bilemedim yaşayan bile. Var mi birde gece belirsiz bi saatte kalkar iki üç saat uyumaz ağlamaz ama uyumaz da