Deletedmom60 mamayı soğutmayan biberon.. çok mu şey istiyorum.. çocikim oyalana oyalana yediği için bitmeden soğuyor cam kullanıyorum bide şöyle koyduğumuz sıcaklığı yarım saat 1 saat koruyabilen bi biberon türü var mı ya olsun nolur
Filizz66 Deletedmom60 biberon yok ama bir saat 40 derecede tutan biberon ısıtıcısı var😊 benim yiyenim almıştı ilk ne gereke var dedim ama şimdi hayat kurtarıcım kızım mama içmek istemiyor biraz içiyor biraz bekliyoruz Yada uykuya geçince devamını içiyor onun içine koyuyorum hep sıcak kalıyor
AybarsMomy Deletedmom60 biberon yok galiba bilmiyorum ama bizde de biberon ısıtıcı mama ısıtıcı var bende ona koyuyorum bekleyince. Bizimkide bu ara içmiyor ne anne sütü ne mama aç yaşıyor çocuk 🤦🏼♀️
Perissmom Deletedmom60 öyle durumlarda oda sıcaklığında da veriyorum ben. Hatta sağdığım sütü direkt buzdolabından çıkarıp verdiğim de oldu yazın. Bebeğim içiyor, hiç sorun etmedi bugüne kadar ama her bebek farklı ve biraz da alışma meselesi sanırım.