Anneler merhaba
dün gece başladı burun akıntısı hapşırık var gece boyu da burnu tıkandı çok iyi nefes alamadığı için huzursuz bir uyku geçirdi sizlerden ricam başına gelen varsa çok ilerlemeden neler yapabilirim?
serum fizyolojikle burnunu açtım
ballı limonlu ılık su içirdim
kahvaltısını yaptı fena değildi
güzel bir duş aldırdım
Dinlensin diye de çok hareket ettirmiyor oturduğu yerden oynamasını sağlıyorum
ateşi yok
öksürük yok
14 aylık
tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 😊