Eylul06 ben astronot almıştım 9 aya kadar da hm nin kini kullandik
Monttada hareketleri kisitlaniyor bebeğiniz küçük ise astronotu tavsiye ederim hem sıcacık tutuyor hemde usudumu ayakları yok şu bu düşünme derdi olmuyor ben çok pinpirikli biri olarak öyle yaptım
Montu da vardı ama hiç kullanmadık