ikizleriim 6 saat uyku mis gibi gelmiştir hepinize, oh ne güzel ☺️ hiç üzülmeyin, onlar acıksa ortalığı ayağa kaldırırdı ☺️ ben kızımı 2,5 aylık olduğundan beri uyandırmıyorum. Gece uykusu da önemli onlar için ☺️ rahmetli anneannem hep derdi ki ‘uyku en birinci gıda kızanım, uyusun’ ☺️