Merhaba sevgili anneler
5 buçuk aylık bir oğlum var doğduğundan beri sadece anne sütü ile besleniyor. Ara ara sütüm azalmış gibi hissederdim ama 1-2 güne sütüm dolup tasardi bu sıralar hiç dolmuyor goguslerim acaba sütüm mu azalmaya başladı arttırmak için extra birşeyler mi yapmam lazım bir fikir verin lütfen 🙏