kızım 1 yaşında ilk kesintisiz uykusunu yaptığında 5-6 aylıktı ama ondan sonra hiç yapmamıştı bir daha ama kızım dün yine yaptı. normalde 1 kere uyanırdı sallamamı isterdi beşiği ama yok kesintisiz uyuduk sabah 9’a kadar nasıl iyiyim şuan anlatamam size. dün ne yaptıysam yine aynılarını yapıcam sırf böyle kesintisiz uyuması için😍