Nihan9393 bazı bebeklerin gerçekten huyu böyle olabiliyor malesef . Benim amcamın torunuda böyle. Şuan 8 aylık halen sabah 6-12 büyük yengem,12-18 gelinimiz, 18-24 kuzenim bakıyor oğlana. Cidden artık nöbetleşe bakıyorlar hrm çok yorulup yıpranıyorlar gecede defalarca uyanan bir bebek. İnşallah hepiniz bir çözüm bulursunuz bu bebişlerde daha fazla ağlamaz 🧡