Deniiiizzzzz
[bilinmeyen] doktora danışarak mı aldınız yürüteci pek önermiyorlar çünkü
Merveedd
Deniiiizzzzz benim doktorumda önermiyor ama neden çünkü devrilir bişiler çeker üstüne düşer diye ben dikkat ederim deyip aldım koydum gidiyo dedim doktora iyi o zaman dedi 😂
Mermaid
Deniiiizzzzz bizim doktorumuz istemiyorum dedi zaten bende istemedim modern hoppala lardan aldik o kas gelisimi icin iyiymis onla oyalaniyoruz
Alininannisi
Deniiiizzzzz benim doktorumda önerdi eskiden böyle şeyler mi vardı hepimiz öyle büyüdük dedi :)
Sarelim
[bilinmeyen] herkesin yetiştirme tarzı farklıdır tabı. Ama ben neyı uygun gorursem onu yaparım demeniz olmadı bnce. Çocuk allah korusun dusse, kussa, yansa, ateşlense yone bıldıgınızı mi uygulayacaksınız. Lütfen doktordan doktor olmayalım.
Sarelim
[bilinmeyen] bütün çocuklarınız aynı iskelet sistemiyle doğacak diyemeyiz dimi. Yıne de sorsanız iyi olurdu. Çünkü skolyoz kemikte eğrılme yapabiliyor yurutec.
Elizan28
[bilinmeyen] bende cok memnunun kizim cok severek biniyor bide oyincakli oldugu icin ama 7 aylik olduk iyice kendini ziplayama alistirmaya basladi cok hareketlendi kendi ev icinde geziyor ve o oynarken ben dunya is yapiyorum inan 🤗 en buyuk kurtaricim diye bilirim :)
Derinsum
[bilinmeyen]
[bilinmeyen] kesinlikle bende ya kurtarıcımız oldu bizim 😂😂
ayis
[bilinmeyen]
Bende emziği icat edene çok dua ediyorum 😀 henüz yürüteç dönemimize de var daha 😊
Nscaslan34
[bilinmeyen] evt bir skolyoz hastası olaak doğuştan gelen bisey fakat dikkat edilmediği sürece 25 li yaşlara kadar eğilimeler devam edebiliyor gittikçe kötü olabiliyor
biryavuzkusu
[bilinmeyen] şimdiki bebekler çok kıymetli canım emzik verme ağzı yamulur yürütece bindirme bacakları bilmem ne olur 😂 annelerimiz hepsinide yapmış çok şükür sağlamız çok üstlerine düşüyoruz şimdi çocuklarımızın pırt dese doktora götürüyoruz 😒
ayis
[bilinmeyen]
Hayatımı kurtardı diyebilirim 😂😂
Derinsum
[bilinmeyen] biz kolik değildik ama şuan dış sıkıntısı var bizde çok iyi oldu ya kendi kendine oyalanıyor 😂
semrakaan
[bilinmeyen] zaten çene de bozukluğa sebep oluyor ben hiç vermeyi düşünmüyorum
KaSeAy
[bilinmeyen] Sonradan olusan skolyoz rahatsızlıkları da var malesef hepsi doğustan dwgildir ve yürüteçte böyle bi durumu tetikler sonucta cocugun belden yukarısı dik durmak için yeterli güce sahip degil ve yürütecte eğri duracak buda bu rahatsızlıga sebep olabilir
Sarelim
KaSeAy tesekkür ederım doktorumuzda aynısını soyledi. Oyuzden kemik yapısı tam sertlesmeden bn kullanmayı dusunmuyorum
KaSeAy
[bilinmeyen] tehlikeleri var ama yukarıdaki arkadasın da dedigi gibi tüm gün bindirmemek lazım
KaSeAy
Sarelim Aynen az da olsa risk var hele ki bebegm erkek oldgu için hiç düşünmüyorm
deletedmom2200
[bilinmeyen] bende 2 ay sonra almayı düşünüyorum ama bizim ev kutu kadar oğlan kuduruk acaba daha mı kötü ederim bilemiyorum sağa sola çarptıkça dellenmesin deli oğlan 😂😂😂
Elifmuhammeet
deletedmom2200 benim oğlum da 5. Ayını doldurucak ne zaman almalıyım acaba yürüteç var mı fikri olan
KaSeAy
[bilinmeyen] Siz de bir doktorun söyledigi kadar eminsiniz ben de doktorumun söyledigi kadar eminim. Genetik olabilecegi kadar çevresel faktörlerden de kaynaklandıgını söylemişti ve skolyoz dedi buna eminim
Annesinin1tanesi
[bilinmeyen] benm kızımda 5 aylık😍 4 buçuk aydan bu yana örümcekte doktorum ne istiyorsa destekle engel olma daha iyisini yapacağnı öğrenmesi lazm dedi ilk başlarda 5-10 dakikayla başladk ve şimdi resmen bizi kovalıyor oyunlar oynuyor örümcekte 🤗
KaSeAy
[bilinmeyen] Size sabit fikirliliğinizle iyi günler dilerim
Annesinin1tanesi
[bilinmeyen] benm doktorum kısıtlamadan ne yapmak istiyorsa izin vermemizi ve destek çıkmamızı istedi gelişimi için önmli olduğunu söyledi 🤗