aysenurkerem Merhaba hanımlar dün aşı olduk. Gece 38 di ateşi şuan 39 olmuş durumda. Bu kadar yüksek ateş aşı sonrası başınıza geldi mi?
Ebrutoprk aysenurkerem bizde olduk aşı da ateş olmadı ama sağlık ocağında ki ebe bu aşı ateş yapabilir takip edip ateş düşürücü verebilirsiniz demiştii .
Crndurukmrc aysenurkerem bende tedirgin oldum bak şimdi kasım ayında bizimde 18 ay aşımız var.daha önceki aşılarda ateş olmuş muydu sizin ? Bide bacaktan mı yapıyolar yine 🤔
gozde__ aysenurkerem biz de olduk ama ateşi çıktığında ilaç verdim o geceden sonra olmadı şükür . Parol şurup vermişti doktor alın hemen nöbetçi eczaneden rahat uyur
aysenurkerem Ebrutoprk evet bize de söyledi, 39 derece Yüksek bir ateş acaba bu kadar yüksek olabilir mi diye endişe ettim açıkcası
Mom4775 aysenurkerem calpol falan mı verdiniz bizde gidicez de aşıya tedirgin oldum şimdi. Daha evvel hiç ateş yapmamıştı aşıları.
aysenurkerem Mom4775 bizimde hiç olmamıştı. Gitmeden vermedim, ateşi yükseldikçe verdim sadece. 48 saat ateşi normal kabul ediyorlarmış, canlı aşılar ateş yapıyormuş maalesef
GokturkAlp Crndurukmrc Bşzde bu ay aşı olduk. Biri sağ diğeri sol koldan yapıldı. Çoxuk felci aşısı agızdan damlattılar. Bizimde çok az ateş yaptı, 37 civarında gezdi düştü. 38 geçerse calpol verebilirsin demişlerdi.
aysenurkerem GokturkAlp canlı aşı olduğu için ateş yapıyormuş zaten, ama biz aşıdan sonra hiç ateşlenmeyince 39 a çıkınca bi an şaşırdım açıkçası
Mom4775 aysenurkerem daha evvel de canlı aşı vardı ama her çocuğun yapısı başkadır tabi. Teşekkürler.
BabyHazar aysenurkerem çok geçmiş olsun bizimde son doz bexsero asimiz kaldı ardından bu bende covid testi verdim bugün ateşim falan var bakalım çok zor süreçteyiz Allah’tan atlatmissiniz 🙏
BabyHazar aysenurkerem maalesef pozitifim eşim negatif şimdilik oğlumda birşey yok bakalım onlara bulaşmadan atlatırız inşallah 🙏
aysenurkerem BabyHazar çift maske tak, ellerini sık sık yıka ve dezenfektan sık. Düzenli yemek ye ve su iç iyi gelir. Kekik çayı iyi geliyormuş