Biberonu kesip kaşık enjektör veya kaşıklı biberonla vermek gerek .daha çok küçük meme reddi yaşarsınız. eds(emzirme destek sistemi ) diye bir yöntem var araştırın derim .kimseyide takmayın her anne her bebek farklı .o sizin bebeğiniz en iyisini siz bilirsiniz.sütte çoğu annede fışkırmıyor maalesef azalır artar ,ama azaltan en kuvvetli şey stres .kim seni üzüyor aç bu çocuk deyip bebğinizle aranızda duruyorsa ya susturun ya uzaklaştırın .süt azmı bebek açmı en iyi sizin içgüdüleriniz bilir ❤️ay ne dolmuşum bende 😂