Sevgili anneler merhaba, size bu hastane konusunda memnuniyetsizliklerimi dile getirirsem belki faydam dokunur. Hastanede sezeryan ile doğum yaptım. Kesinlikle verdğim paranın onda birini dahi hak etmiyor. En ucuz hastanede bile dogum yapsanız daha iyi bir süreç geçirirsiniz emin olun. Daha fazla Para verme amacımız daha iyi bakım ise burada yok. Şuradan baslayayım hastanede evrak işi kesinlikle yürümüyor bir kuruma teslim etme zorunluluğumuz olan evraklar vardı ve cok acil gonderilmesi lazımdı bunu hastane ile belki bir ah gorustum ancak evraklar yaklasık 6 saat sonra gonderildi. Hastane anlasmasında kuafor ve fotoğraf hizmeti vardı ikisde yapılmadı sordum yapılacak dendi ama ikiside yapılmadı ve bununla alakalı neden yapılmadığına dar tek bilgi bile verilmedi ancak parası tabi alındı. Pakette hediye lohusa serbeti vardı süt yapsr için deyince doktor biraz talep ettim ücreti verirseniz olur dendi. Sonrasında dus almak için girdiğimde yaklasık 30, dk hasta bakıcı ile banyoda sıcak su akmasını bekledk. Baska bir saatte hastanede sular kesilmiş bir süre gelmedi ne bununla ilgili bilgi verildi ne birşey suların gelmesini bekledik wc ihtiyaçlarımızı karsılamak için. Diyelim sizden 12.30 da kan alacağız diyorlar yada bebege 14.00 da işlem yapılacak diyorlar ksinlikle o saatlerde gelen yok siz gidp hemsireyi bulmaya çalışıyorsunuz ve bulunca geliyor, yani hep siz uyaracaksınız siz kontrol edeceksiniz. Bana belli eğitmlerin verildiğine dair kağıt imzalatıyorlar ama o eğitimleri almadığımı bildirmeme ragmen kimse gelip egtm vermiyor. Hastanede vale var ücretini ödüyorsunuz aracı teslim alacağınız zaman aracı parmağı ile gosterip suradan alabilirsiniz diye anahtarı elinize tutusturuyor, ne için valeye para oduyoruz onuda bilmiyoruz. Yıllardır tüm aile burada sağlık ihtiyaçlarımızı gideriyorduk, ancak yenidoğan bebek katında bir hemsire var ve hiçbirşeye tabi yetişemiyor. Hastanede memnun kaldıgım tek sey kendi doktorum idi. Hastane kantinin cay soylemek için arıyorsunuz ucreti nakit alırım diyor, bir baticon sürme işlemi için 170₺ talep ediyor. Ameliyatta bana bir ağrı kesici baglamıslar ağrınız olursa bu tuşa basın dediler, sonrasında bunun için 2000 küsür tl para talep ettiler, ne takıldıgını haber verdiler ne de ücretini soylediler, pakette de yokmuş tabi. Hastanede personel gayet saygısız ve konusmayı bilmeyen cinsten yalnızca doktorlar kibar ve yardımcı oluyor. Onun dısında birdaha kesinlikle adımımı atmam. Sarılık oldu bebeğim geldik acil yatıralım dediler ancak ben yatırın işlemleri yapacağız hemen yatıralım dememe rağmen onceliğimiz tabiki para bebek arabasında 1 saat bebekle bekledik ki onlar evrak ve para işlerini halledebilsin. Anlayacağınız cok kotu bir süreç geçirdim. Sizler de bu hastanede doğum yapacak vs var ise nacizane tavsiyem kesinlikle yapmayın