Bebeğim 2 700 Gr dünyaya geldi şuan dört ayı bitecek ve 5400 kg beni reddediyor sütum ve meme basım olmasına rağmen biboronum avent onunla anne sütünü de mamayı da reddediyor kaşıkla vermeye çalışıyorum onu fa istemiyor kucağıma alır almaz kafasını geriye itip beni istemiyor üç tane doktora götürdüm bizim yapabileceğimiz birşey yok kilosu normal emmiykt ama diyorlar ne yapacağımı sasirdim aç olduğu için uyumuyor gündüz sürekli uyanık emmek de istemiyor lütfen yardımcı olun