Merhaba arkadaşlar,çok aktif olamasam da burda, sıkıntımı paylaşmak istedim. 11 aylık kızım var yaklaşık 2 aydır falan gece her saat başı uyanıyo,sallayıp geri koyuyorum beşiğine. Sallamaya mı alıştırdım anlayamadım ama bu şekilde benimde enerjim kalmıyo çok zorlanıyorum. Neden sık uyanır