Doğum yapalı 2 ay 5 gün oldu bebeğim kolik bir bebek yoğun gaz sancıları çekiyoruz bu yüzden sürekli kucakta hareket ettirmemizi gezdirmemizi istiyor ama sanki dikiş bölgem çok hassaslaştı bazen şişiyormuş gibi hissediyorum dikiş izide kızarık normal midir acaba