Bizim 3 hafta falan sürdü. Birde dış çıktiktan sonra da devam edebiliyor. Yani dişi patlatti neden hala iştahsız demeyin. Yorucu ve üzücü bir süreç oluyor ama geçiyor merak etmeyin. Çocukta alışıyor dış cikartma süreceni üçüncü disimiz çıkarken hiç bir şey anlamadık mesela. Biz üst dişler çıkarken çok zorlandik. Heralde üst dişler daha çok acıtıyor.