Merhaba hanımlar bebeğim dün gece 10 buçukta uyudu.normalde acıkınca uyanıyor ve emziriyorum ancak bugün tuhaf bir şekilde bir uyandım saat sabah 4.hemen alıp emzirdim.5 buçuk saat boyunca hiç uyanmadı ben uyanmasaydim daha da uyurdu diye düşünüyorum.normalde alarm kuruyordum ama kendisi uyanıyor diye alarm kurmayı da bıraktım.yanlismi yapıyorum acaba bebeğim 48 gunluk