Leyladru Merhaba güzel anneler üç buçuk aylık bir oğlum var geçen ay adet görmüştüm ama bu ay 1 gün geçti görmedim Böyle bir şey yaşayan var mı bu normal mi yoksa korkmalımıyım 2 bebek için hiç hazır değilim
Esinkrglle Leyladru kırkım çıkınca oldum sonra 3 ay olmadım sonra oldum sonraki ay yine olmadım bi sonraki ay oldum biraz tekerleme gibi oldu ama anlatabilmişimdir umarım 😄 doktoruma sordum hatta ilk 1 yıl düzensizlik çok normal dedi
aysegull Leyladru ben de 3 buçuk ay oldu Doğum yapalı daha regl olmadım. Ama Doğumdan sonra düzensiz olması normalmiş
Leyladru Esinkrglle ay valla cok korktum iyi iyi su iki ayda atlatirsam gidip spiral taktircam 6 ay dolmasi gerek diyolar takmiyolar dediler