Rabs Deletedmom94 merhaba canım eşimin pozitif çıkınca sağlık bakanlığından aradılar eşimde benim belirtiler olduğunu ama testin negatif olduğunu söyledi direk konuştuğu günün gecesi saat 1 de gelip evden test aldılar. Sizi arayan numarayı arayın isterseniz sizde hastaneye gitmeden evden alırlar büyük ihtimal testi
Deletedmom94 Rabs tamam çok teşekkürler yarın arayalım duruma göre çok halsizlik başladı ve koku almam neredeyse yüzde 90 gitti diyebilirim pozitif çıksamda emzirdiğim için ilaç kullanmak istemiyorum ama en azından farklı önlemler alırım bebeğime karşı
skabas gzm_42 öpmüyorum sarılamıyorum zaten kucağına alıp koklayamamak gerçekten çok kötü bişey hasret kaldım bebeğime sanki sadece emzirip gazını çıkartıyorum omzumda o kadar 😔inşallah hayırlısıyla biter gider bu da dualarımı eksik etmiyorum rabbim büyük çok teşekkür ederim🤲🏻🤲🏻
gzm_42 skabas rica ederim naptım sanki ben canım 🌹 şuan bende öyle çok kötüyüm tekrardan ağzım zehir gibi oldu iyice tad kaybı çoğaldı ama virüs değilim 3 aya yakındır çekiyorum şimdi ağzımın tadının zehir gibi olduğu için uyandım agliyacam inan o kadar kötü oldum bilmiyorum böyle nolcak 😭
skabas gzm_42 inşallah geçer biranönce pozitif değilken de böyle şeyler olması can sıkıcı tabii Allah yardımcın olsun senin de 🤲🏻🤲🏻
Asliyavuz Belirtiler varsa hastaneye gitmeden direkt evde test yapıyorlar mı nereye başvurmak gerekiyor
BabyHazar Bende test verdim bugün inşallah negatiftir oğlum 15 aylık sürekli üp üp diyor dayanamıyorum gece maskeyle yattım doktor ilaç vermedi test yapılırken ateş ve halsizlik bacaklarda ağrı var inşallah tüm hastalara şifa verir rabbim 🙏
BabyHazar Aslanduru inanın bilmiyorum benim annemle babamda pozitif bir belirtisi yoktu annemde usutme tarzındaydi ondan su olur bu olur diyemem ama ihmal etmeyin hemen gidip yaptırın
EminVeEsma79 gzm_42 test sonucum negatif çıktı ancak bende 10 gündür koku ve tat hiçbir şekilde alamıyorum geri gelmiyormuymuş peki doktora sordunuz mu
gzm_42 EminVeEsma79 geçmiş olsun canım sordum canım geliyormuş koku ama bazılarında uzun sürebiliyormuş mesela bende alerji çok fazla olduğu için uzun sürebilirmiş işte alerji için haplar kremler fln verdi kullanıyorum getirtmeye çalışacaz dedi
skabas Mysunshines17 evet kullanıyorum ellerimi su sabunla yıkıyorum her emzirmeden önce bebeğe dokunmadan önce sağol teşekkür ederim inşallah geçer gider bugün bir hafta oldu 🤲🏻