Arkadaşlar bebeğim 2 ay 19 günlük yaklaşık 1 haftadır bağırmayı öğrendi çok güldüğünde yada çok sinirlendiğinde yapıyor ama Bi kaç gündür uykusundan bağırarak uyanıyor bende korkuyorum haliyle devamlı dua da ediyorum ama sebebi nedir anlayamadım korkutuyor açıkçası