Dorukhicyilmaz Anneler merhaba bebeğim 1 yaş 5 günlük gece beslenmesi yapıyormusunuz mama kullanıyoruz biz fakat 6 ölçek yiyip 3 saatte bir mama için ağlıyor siz neler yapıyorsunuz ?
mom0989 Dorukhicyilmaz biz gece beslenmesini 5. Ay bıraktık daha doğrusu kızım bıraktı. Bence artık mama yerine tok tutacak mama yapabilirsiniz bir de böyle deneyin ?
Poncikbirannis Dorukhicyilmaz tok tutan muhallebi yedirin uykudan önce uyandıkca su vererek gece beslenmesini kesin artık kesmeniz lazim
Dorukhicyilmaz mom0989 uyuyana kadar sürekli yiyor mamanın ölçeğini azaltıyor yani mama reddi desek daha doğru olur heralde
Susamm Dorukhicyilmaz aslnda kesmek gibi bir çabam olmadi. 4 tane azi dişi ayni anda cikarirken bir de boğazı enfeksiyon kapmsti. O dönem biberon dahil hicbir sey almiyordu ağzına. Istah hic yoktu. Derken istahi düzeldi. Baktm artik geceleri uyanmıyor mama icin. Deliksiz mi uyuyor tabiki hayır. Ya emziği düşüyor ya da su içiyor.
Mrvyksl BoncukAnnesi bizde 13.5 ayligiz en az 2 kez emmeye kalkiyor 🤦♀️ Hic uykuyu sevmiyor hatta su siralar Ogle uykusu bile 1 saati zor buluyor
BoncukAnnesi Dorukhicyilmaz gerçekten nasıl gece beslenmesini bırakacağız bilmiyorum artık uyuduğumu da pek anlamıyorum ztn oğlum çok geç uyuyor malesef doğduğundan beri uyku problemimiz var 🤦🏼♀️
Dorukhicyilmaz BoncukAnnesi biz uyku eğitimi aldık diş döneminde iyice bozuldu şuan en erken uyuduğu saat 12 o apayrı bir sorun zaten
Dorukhicyilmaz Mrvyksl ben anlamıyorum doktorumuz kesin diyor ama hiçbirşekilde oğlum bunu kabul etmiyor 😔
uykucukoala Dorukhicyilmaz ben altı aylıkken bıraktım şöyle yapıyorum hala siz de öyle deneyebilirsiniz yatırırken mama yapıyorum mesela 210 cc öylece sabaha kadar acıkmuyor tabi 6 aylıkken daha az yapıyordum şu an bir yaşına girmek üzere
Efeninannesiii_ 13 aylık benim oğlum malesef 10 aylıkken sütüm bitti mama da içmedi ben 1 gece boyunca 1biberon yani 250 ml su bir biberon inek sütü+6tane bisküviyi katiyirum bunu veriyorum
Dorukhicyilmaz Efeninannesiii_ süt ve bisküvi için bir sakınca yok değil mi banada öyle söylediler ama emin olamadım
Dorukhicyilmaz Susamm yani çaba olarak değildi doktoru artık verme deyince yöntem bulmaya çalışıyorum 😔