Kızlar var mı aranızda böyle oln en son dr kontrolünde 3 e kdr normal dedi ama bilemedim. Anne baba fln da demiyor insan üzülüyor tabi.. ist avrupa yakasında hangi dr önerirsinz bi göstersem mi? Gerçi dr napcak onu da bilmiyorum ama çare arıyorm. Gün içinde çok konuşuyorum onunla sorular soruyorm ama tık yok