Emircan Anneler bebelac 2 kullaniyoruz 2aydir eşim aldi dün sanki pütürlü köyü çok geldi.biraz koyu geldi tadı farklı değişik sanki geldi. Biberon kirli gibi bir renk oluyor yıkıyorum biberonu yine aynı acaba normalmi banami öyle gelio