zcn01 Bebegimin 2 gun sonra 3 ayi bitecek bugunlerde ayaklarindan destek alarak bedenini yukari kaldiriyo normal mi erken mi? Banyo yaptirirken fileye ayaklarini destekleyerek popoyu kaldiriyo anakucaginda yatarken yine ayni sekilde
Arven10 zcn01 hareketli bebek demek ki her bebeğin mizacı farklı bazen büyüdükçe de değişiyor benim kız da 6 ay a kadar durmazdı şimdi daha sakin
Deletedmom121 zcn01 gayet normal benim bebegimde yarin 3 aylık olcak poposunu kaldırıyor etkiliyor kendini başını kaldırıyor
horozsehirli20 Gayet normal benimki 40 ı çıkmadan yapıyor du bu dediğinizi. daha 2 aylik olmadık bezini bile zor bagliyorum poposunu hoplayıp kaydırıyor kendini.😄
Efemmmm Evet canım normal bebişinin öyle yapması büyüdüğünü gösteriyor benim bebeğimde koltukta beşiğinde kucağımızda olduğu zaman kendini ileri atıyordu normal
Hanne1910 Benim bebeğimde yeni 3 aylık oldu elinden tutunca kendimi kaldırıyor 😂 folik asit bebeği diyen arkadaş doğru söylüyor 😂😂
aysegull Hanne1910 benim oğlumda elinden tutunca kendini kaldırıyor 3 buçuk aylık. Bir kaç gündür de ayağından destek alarak soluna dönmeye çalışıyor
Meryemozen Çok normal yeni doğduğunda öyleydi benim oğlum kucağımda zor tutuyodum altını zorla değiştiriyodum şimdi de sağına soluna dönmeyi öğrendi biraz daha zorlasa yüzüstü dönecek yattığı yerden kafasını falan kaldırıyo hep haftaya 4 aylık olacak inşallah 😊😍
meltemalmila [bilinmeyen] bende hep oyle derım🤣 acaba folik asıtı fazla mı kacırdım kı kızım sana derım 🤣🤣