RN06072020 İlk 6 ayda hem emzirme sıklığı hem de bebeğin güvenle bağlanması adına doğru ve güvenli olan aynı odada farklı yataklarda yatmak , fakat bebeği odasına ayırmak için en doğru zaman nedir ? Bebeğimin buna hazır olduğunu nasıl anlarım 🍀
As1ioz RN06072020 1 yasına girecek dogdugundan beri odası var ama ayıramadım gece refleks olarak uyanıp bakarım ona ben hazır degilim bebegim tüm gece uyur kalkmaz beslenmezde aralıksız uyur ama işte bn hazır degilim huzursuz olurum 😁😁
Yenievliiiiii RN06072020 benim kızım uzuuun zamandır geceleri kalkmıyor. Evim zemin kattı o yüzden soguk olur diye odasını ayırmıyodum. Yatak odasında beşikte yatıyordu. Zaten gece kalkmıyodu. Evi taşıyınca ilk işim odayı ayırmak oldu. Şuan 20 aylık ayrı yatıyor bizde çok rahat ediyoruz istediğimiz gibi ışık açıyoruz konuşuyoruz falan süper oldu valla. Hemde kızım önceden bizle yatarken sağa sola döndüğü zaman ses çıkarırdı ben hemen uyanırdım şuan uykum hiç bölünmüyor. Sizde anlarsınız en uygun zamanı.
Gokkusum Benimki de 7 aylık ayırmayı düşünüyorum ama çevremin bazıları erken bazıları ayır diyor ne yapayım bilemiyrum