Yzn Dikişlerim cok acıdıgı icin dün kadın doguma gittim eve geldikten biraz sonra böle olmaya başladı sürekli hava birikmiş gibi kımıldadıkca cıkıyo niye acaba kendilignden gecer mi doktora yeniden gitsem mi