Anneler iyi geceler oğlum tam 4 aylık mememde emerek uyuyor hemen yanıma yatağımda uyuyor. Önceden de çok post açmışımdır uykuyla alakalı(sorun hala devam edıyor) yalnız şuan ki sıkıntım memeden ayırıp yatağa koymakta eskidende vardı ama şimdi ağzından çıkardığım an açıyor gözlerini (emzık almıyor),hadı açmadan çıkardım diyelim tam yatağa koyacam açıyor hemen başlıyor mızıldamaya ağlamaya en az 40 dk emiyor(doyuyor sıkıntı yok,gaz sıkıntımızda yok) bıraksam sabaha kadar öyle kalır. Nasıl edeyım uyandırmadan yatağa koyayım siz nasıl yapıyorsunuz yatakta emzırmekten korkuyordum ama dun denedım artık dayanamıyordum uykusuzluga ama yok meme ağzından çıksın yıne ağlıyor . Şaşırdım kaldım dün gece ağladım dayanamıyorum artık çözümsüzlüğe şu saat olmuş hala uyumuyor en son 16:30 da uyanmıştı. Ne önerirsiniz ne yapayım tükendim artık 😔