Merhaba hanımlar. 3. Ayımızdan beri diş ağırdı çekiyoruz. Bu son ayımız çok kötü geçmeye başladı uyuyamıyor ağrısından uyusada ağrısından şiddetle uyanıyor. Dişine masaj yapıyorum. Kehribarı yanından ayırmıyorum.Arada dentinox kullanıyorduk çok kısa süreli iyi geliyordu.Doktorumuz pek kullanmamamı kimyasal içerikli olduğunu belirtti. Ağrıdığında calpol verebileceğimi söyledi. Arada veriyordum ağrı kesici ama ağrıları çok şiddetlendi artık her gece uyanıyor ağrı kesici verirsem sabaha kadar deliksiz uyuyor. Ama vermeyince uyanıp duruyor. Sürekli ağrı kesici vermek istemiyorum ne yapacağımı bilemiyorum artık😔Önerileriniz varmıdır rahat uyuyabilmesi için yapabileceğim diş ağrısında calpolu ne sıklıkla kullanıyorsunuz hanımlar siz nasıl çözüm buluyorsunuz bu duruma😔🤲🏻