urazinannesiii şöyle söyliyim bazılarının süt rengi değişmez çok nadirde olsa aynı kalabilir ama çogunluğu bembeyazdır önemli olan senin düzenli beslenmen ve bol su tğketmen isterssen lactamil emziren anneler kullanabilirsin bende 2.ay kilo problemi yaşamıştım kızımda 1 ayda 400 gram almıştı ve doktorumuz böyle giderse mama başlarız dedi bana lactamil vermişti onu kullandım ve bebeğim 3 haftada 1 kilo aldı lactamil ise senin alamadığın bir çok vitamini karşılıyo ve süt kalitesi artmasını sağlıyor