KevserSoysat Ben Doç. Dr. Aydın Erdemir’e gittim aynı zamanda emzirme desteği yapıyor, çocuk doktoru. Bana sütüm yok gelmiyor diye bir şey yok dedi. Çünkü mamayı başka bir çocuk doktoru vermişti. Bir hastasının hikayesini anlattı onu anlatayım sana belki bir faydası olur.. Hastasından süt gelmiyormuş ve bebekte mamaya alışmış meme reddi yaşamışlar. Bu sonda tarzı ince boruyla bir ucunu içi mama olan bardağa koymuşlar diğer ucunu annenin memesine yapıştırmış. Ve bebek anneden süt geliyor diye hem anne memesine alışıyor hem annenin memesi uyarıldığı için süt üretimi başlıyor ve zamanla mamaya gerek kalmıyor. Ve bana bir örnek vermişti bir köpek 7-8 tane yavru doğurduğu halde hepsini doyurup sütü yetiyor da insanoğlunun tek bir evladına mı yetmicek? Ve o kadar haklı ki umarım faydası olur umarın biraz olsa içini ferahlatabilmişimdir🙏🏻