Janss
[bilinmeyen] 42,5 ateşten sonra havale tehlikesi oluyor . İçinizi rahat tutun annesi ♥️ Vücudu mikroplarla savaşmayı da öğrenecek . Hepimiz anneyiz , ne ateşler ne düşmeler göreceğiz . Geçmiş olsun , şifa dilerim .
Suslupusluminigim
Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah 🤲
Gulistan47helin63
[bilinmeyen] gecmis olsun bizde simdi hasteneden geldik benim kiziminda ishal ve kusmasi hic durmuyor 1 olcek mama yiyor onuda balgamli bi sekilde kusuyor hic bisey anlamiyor doktorlar 2 hastane gezdik bir suru test yapildi hepsi temiz ama kizim iyi olmuyor kafayi yicem morelim cok bozuk
Nilbet
Gulistan47helin63 gecms olsun kakada rota virusu calisildi mi acaba bzde de vardi sonuc pozitif
YazCilegi
[bilinmeyen] Geçmiş olsun Çınar’a. Bir arkadasımın da kızı dün gece yüksek ateşten hastanede kaldı bir gece bu kışın virüsleri cok fena. Müşade altında tutuluyor şükür ki farketmişsin uyumadan 🙏🏻 Merak etme düşücektir insallah
Anakonda
[bilinmeyen] geçmiş olsun canım biz de aşı olduk onun ateşini çekiyoruz şu an ben de senin gibi çok tedirginim yavrularımız Allaha emanetler artık
Eymen190218
Çok geçmiş olsun inşallah biran önce düşer
Tugbabsra
[bilinmeyen] ay verilmiş sadakanız var fark ettiniz geçmiş olsun kaç aylık bebiş
Oslemm
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun 🌸
Annekedii
Allahim acil sifalar versin insallah , çok geçmiş olsun ,.ne kadarlik kuzucum
Meryemozen
[bilinmeyen] geçmiş olsun Rabbim acil şifa versin inşallah 🙏🏻
Nilbet
[bilinmeyen] gecmis olsun nec ikti sonuc acaba
Deletedmom42
[bilinmeyen] geçmiş olsun çok Allah şifa versin...
Janss
[bilinmeyen] Nasıl oldu kuzunuz ? Onlar bizden çok daha güçlü 🥰
suca
cok cok geçmiş olsun 🙁
ErtugrulAnnesii
Çoook geçmiş olsun. Allah şifa versin tez zaman da 😞