Kızlar bugün kızımı banyo yaptirdik hava soğuk diye hızlıca odaya götürdüm elyaf Yorganin içine yatiricakken kızım elimden kayıp yorgana düştü, bi ses geldi sanki ama neyden geldi bilemiyorum. İlk bebegim o yüzden tecrübem yok bişe olmuş mudur? Beynin de hasar olmaz dimi kızım premature çünkü