ilayceylin selam anneler 5 ay 18 gunluguz uyku sorunu hatta gram uykumuz yok sabah 5 akam 9 gaz sancısı iştahsızlık meme reddi dayanmaya gücüm kalmadı artik😞😞
Deletedmom_52 ilayceylin benim oğlumda 5. ve 6. ayında beni aşırı yormuştı. Atak dönemleri olabiliyor canım, ben 2 ay çook çektim ama hepsi gelip geçiyor. Şuan 11 aylık ve çok şükür düzeldi herşey. Sadece sabır 🙏🏾
Ylz34 ilayceylin benim bebegimde 5 ay 22 günlük aynı skıntıları bende çekiyorm çok zor bebek😒uyku ve meme reddi beni çok zorluyor
ilayceylin Deletedmom_52 1 aylık birsey degil ki dogdu dogali uyku yok gaz sorunu var gerçekten çok yoruldum meme reddi gaz sancısı uyku sorunu vs derken gerçekten 5 aylık olduk ama bizde hala duzelme yok
ilayceylin ilayceylin birde ek gıdaya 6 aylık olunca mi 6 ay bitince mi baslicaz cok korkuyorum zaten istahsiz