Elifsahin bir şey diyeyim mi komik gelebilir ama ben 2 yaşından sonra yurumusum bana kola icirmisler ben çok sevmişim öyle kola istermisim görünce vermezlerse kıyameti koparırmisim işte 2 yaşındayken eniştem bize gelmiş kola almış görmüşüm ağlamışım enistemde ben ayaktayken kolayı uzaktan tutup gel gel al demiş ben kolayı almak için ilk adimi mi atmışım sürekli bana kolayı göstererek beni yurutmusler🤣🤣 o zamanlar hastaneye bile goturmemisler beni , kardesimde 5 yaşına kadar sadece anne baba dede süt su ver al diyormuş hiç başka Kelime cümle kurmuyormus oda 5 yaşında birden konuşmaya başlamış