Ercanekininannesi 25 aralıkta denemek için bebelac gold almştm normalde hipp kullanıyorum. Kabız yaptığı için bıraktım. Hipp aldım internetten ama yarın gelecek bu gecede mamamız yetmeyebilir oyüzden bebelactab versem olurmu acaba bozulmuşmudur? 26sında açtım pakedi sonra kutuda ağzı kapalı durdu hep
Ercanekininannesi Mervea Eceihsan evet ama işte bi ay olmasınada bi kaç gün kaldı diye tedirgin oldum. Bu geceyide atlatymda yarın atarım artk çöpe 😊
Ercanekininannesi Obsesifk kıvamı fln normal kum gibiydi yine önceden olduğu gibi. Kabız yapmasın diye 2 ölçü hipp 2ölçü bebelac koyuyorum ondan anlamam tadındanda
btlbtl Ercanekininannesi yapisindan anlarsiniz bence. ben aptamilin kapagini tam kapatamamistim hava almis uzeri kurumustu ve rengi degismisti 3 gunde cope attim ama bariz belliydi.
Ercanekininannesi btlbtl çok sağolun valla içim rahatladı zaten yarın kesin kabız olacak ama napalım uyguna almıştım kargoda gecikince bi daha pahalıya ekstradan almak istemedim