Bir yerde okumuştum. Unutma oyunu oynayın diyordu. Önce bir yere koyup kaybolmuş berde diyip hep bulun bir süre sonra arada bulamamaya başlayın ve en son bulamayın diyordu. Bu süreçte de artık bırakmanız gerektiğini büyüdüğünü söyleyim diyordu. Belki işinize yarar ..