Fatma8988 Biz de eşimle geçen ay atlattık, belirti göstermişse sizde, bebeğinize bulaşmıştır bence ama korkmayın onlar kolay atlatıyor benim kızım 2 gün ateşlendi bitkindi sonra iyileşti, ben de emzirdiğim için ilaç kullanamadım, vitamin iyi beslenme bol sıvı. Başka çaresi yok maalesef. Ağrım oldukça da parol içtim, çok geçmiş olsun🙏