HevalDikmen Şu 4 5 gündür koyu yeşil kakasini yapıyor aptamil içiyordu sma içmeye başladı ve sonradan böyle oldu başına gelen var mı doktor normal dedi ama merak ediyorum neden olur diye
alyatosum HevalDikmen canım sma genellikle yapıyor bunu içeriğinde prebiyotik ve probiyotik olmadığı için yapıyor . Bizde kullandık aynı şeyleri yaşadık . Hipp combiotice geçince düzeldi çok şükür
alyatosum HevalDikmen canım prebiyotik probiyotik bağırsakları düzenler . Bebeğin de huzursuzluk , rahatsızlık vs varsa değiştir derim
HevalDikmen alyatosum bende bu akilli bebek nereye gitti diyordum demekki mamadan en büyüğünü almıştık bide🤦♀️🤦♀️
alyatosum HevalDikmen canım atma o mamayı gün içinde kaç kez mama yiyiyorsa mesela 8 defa besliyorsan 3ünü sma ver geri kalanını diğer mamayla besle bu şekilde bitir 4 hafta zaten açılınca süresi bitirirsin diye düşünüyorum