ayyuzluannesi Kızlar merhaba, benim bir sorum olacaktı sizlere 🤗 Dün canım acayip sucuk çekti, hamileyken zaten yiyemedim . Ama şimdi bebeğim 4aylik ,yesem bir sıkıntı olur mu sizce ? Ne dersiniz kizçeler . Islenmis ve baharatlı ürün nihayetinde.
Burcem ayyuzluannesi kız ben hamileyken bile 3. Ayımdan sonra yedim sen niye böyle işkence çektin 😀 ye bişe olmaz
Busraata ayyuzluannesi hamileyken sucuk aşerdim her gun yiyordum acısız olanlar var ondan yiyebilirsin cokda sikinti etme ye yani hepsinden her gun surekli yiyecek degilsin nefsini bastirsin en azindan
Burcem ayyuzluannesi yararlı bir şey kaldı mı ki 😀 şaka bi yana da doktorun dediyse ona bir şey diyemem ama bana da doktorum 3.aydan sonra yiyebilirsin kaliteli markaları tercih et demişti