Hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar. Sanrıım makina bizimle dalga geçiyor 😅 iki seferdir çalışmadığı için servis çağırıyoruz. Yapılacak şeyi söylüyor,yapmadan gidiyor. Makinayı bir kaç gün sonra denemek için çalıştırıyoruz, çalışıyor 😅 sanırım tamamen gidecek, sinyalleri veriyor. Gittiği yere kadar gitsin diyoruz biz de 😅