Kızlar selam ben bir arkaadasimdan duyduğum bilgiyi sizinle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle 80.3kiloyum 16ekimde diyete başladım 11bucuk aylık kızım var .
Hedefim 53 kilo varsa yardım için önerileriniz tavsiyeleriniz öğrenmek isterim.
Gelelim arkadaşımın söylediğine Arkadaşımın bir tanıdığı diyetisyene gidiyormuş diyetisyen ona enginar sirkesini önermiş onunla birlikte çok kilo vermiş bende denemek istiyorum hatta sipariş verdim hepsiburadadan sizlerden de kullanan ve bilgisi olan varsa paylaşabilir misiniz💕