Kızlar 9.aya girdik malum pandemiden Mevlüt bile yapamadım kuzuma. 80-90 kişilik bir Mevlüt düşünüyorduk neyse şuan tabiki böyle bir düşüncem yok. Ben kızıma dua ediyorum ama mevlüt olmadan olmaz, okutmak istiyorum. Amaç uzamasın daha fazla ancak kuzenlerim vs var hepsi hediyesini aldı geldi şimdi ben onları çağırmasam ayıp olmaz mı? Eşimin tarafından da eltimi çağırmasam olmaz, halaları kuzenleri de var bugüne kdr arayıp sormadılar bile insan hediyesinde değil bi aranır değil mi? Ne yapayım 4-5 kişi ile olur mu? Daha kalabalık ise risk artar diye istemiyorum iki seferde ayrı ayrı mı okutayım bilemedim akıl verin lütfen kaç gündür bi türlü fikir bulamadım uzadıkça keyifsiz olmaya başladım