Ebruaybars Kizlar eczaneden aldık biogania damla eve gidene kadar buz içinde götürün dedi öyle getirdik şimdi buzdolabında çocuğa damlatacagim ama soğuk bişey olur mu hep dolapta mi saklanacak
Ruzgar-sv Ebruaybars biz laktazm damlada kullanıyoruz oda soğuk buz dolabında sakla dedi soğukta veriyorum zararlı olsa o şekilde ver demez sanırım doktor bilemedim bayadır da veriyorum
Ghi Ebruaybars dolapta saklanması gerekiyor bebeğe damla olarak vereceğiniz için kasıga dokup ılıdıgında verebilirsiniz
Ghi Ebruaybars dolapta saklanması gerekiyor bebeğe damla olarak vereceğiniz için kasıga dokup ılıdıgında verebilirsiniz
Dzeyy Ebruaybars bizde aldık fakat öyle bişey demediler bize sadece açıldıktan sonra 4 hafta kullanın sadece dedi 4haftadan sonra bitmese bile atın dedi eczacı okadsr ben normal çantada taşıyorm
Krsmngl Ebruaybars işkkez duydum buz içinde götürde ne 😂 bizde oda sıcaklığında kullandık ama çok kullanamadık çok ıkınmaya başlamıştı çocuk sende izlersin beneğini çok ıkınırsa bırakırsın başka denersin aklında bulunsun
h_yigit2 Ebruaybars oda sıcaklığında bekletip 10 yada 15 dk sonra damlayı verebilirsiniz biz öyle yapıyoruz dolaba sakın koymayın günde 5 damla ama ben sabah 2 akşam 3 damla olarak veriyorum rahatlatıyor halada kullanıyoruz bugün 2 ay 27 günlük olduk çok şükür yavaş yavaş düzene giriyor😄
YavruKartal Ebruaybars Kapağı hiç açılmadı ise buzdolabında saklanmak zorunda eczaneden eve gelirken buz kalıbı koyuyordu eczane ve ilacı buzdolabından çıkarıp veriyordu. Açıldıktan sonra oda sıcaklığında bekletebilirsiniz. Üzerinde de bu şekilde yazıyor olması lazım.
hilaliii Ebruaybars bişey olmaz soğuk verebilirsiniz oda sıcaklığında bekletmeyin sürekli dolapta dursun günde 5 damla sürekli aynı saatlerde verin
fistikcisahap Ebruaybars açıldıktan sonra oda sıcaklığında sakladık hiçbir şey olmadı kaaaaçççç ay kullandık 👻
HevalDikmen Bizde eve buzla getirdik ağzını açtıktan sonra 3 hafta kullanmanız gerek dedi oda ısısında duruyor şimdi
Arasilgar Ebruaybars dolapta saklamanız gerekiyor soğuk zincir ilacı o sıkıntı olmaz direk dolaptan ver. Bide oda sıcaklığında yararlı bakteriler yaşayamaz. Ben bugün dışardaydım saati geçmesine rağmen yanıma almadım bozulmasın diye.
Meliiskan Probiyotik bir damla olduğundan dolapta muhafaza edilmeli bende sizin gibi endişeliydim doktor bir kaç damla ona zarar vermez demişti :))