Canim benim kiziminda sut urunlerine alerjisi oldu..ben 4aydan basladim ek gidaya.sebzelerle..su an 8aylik olacak.oldum olasi bebek icin yararli olan her seyi yiyor..eline ekmek bile veriyorum..3aylikken kasikla su verdim.biberon kullanmadim.kasigi taniyordu.hic zorlanmadim ek gidaya gecisde.su an zorlaniyorum ama😤 kaciyor yemiyor falan ama sut urunleri kullanmadim malesef.doktor izinvermedi..geri kalan meyve, sebze corbalar hepsinden yediriyorum.