Kullanicianne ben hep 48-50 kiloydum doğumdan sonra da kilolarımı vermiştim. Oğlum 1yaşına girdikten sonra bende de bir iştah açılması oldu sormayın ya . Aklımda hep yemek yemek var, şu an 55 kiloyum ama bu 5 kilo beni o kadar rahatsız ediyorki. Basen bölgem genişledi. Pantaloölarım sıkıyor iç çamaşırlarım da aynı şekilde 🤦🏼♀️🤦🏼♀️Benimde 5 kilo vermem lazım nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️