Ugurbebek67
Kesinlikle canesten ve anestol krem birbirine karıştırıp sürmelisiniz. Fazlaca ilerlemeden hem de rahatlamış olursunuz. Mutlaka doktora gidin ama en azından artmadan gitmiş olursunuz. Bu tür sorunlar çabuk ilerliyor vajina nemli ve ıslak olduğu için. Mantar , enfeksiyon gibi bir şeyse muhtemelen bebeğinizi de huzursuz edebilir. Bu kremler 40 tl tutuyor maksimum. Ben 3 yıl bu problemi ara ara yaşadım. Bazen tekrarlayacak gibi oluyor hemen bu kremleri kullanıyorum.