Merve DenizDamla Çorum Osmancıktan 3 seferdir geçerken aldığım pirinç on yıl beklemiş gibi kötü çıktı
VelardaEdiz efelettin aynen bende bimimkini kullanıyorum 2 senedir annemde oradan kullanıyor yıllardır
kevsererturk Bimden alıyorum hep çok güzel oluyor. Birçok çeşidi var sanırım ama isimlerini hatırlamıyorum, en pahalı olanı alıp bi denemenizi tavsiye ederim ☺️
GizemElf kevsererturk bende onu kullanıyorum ama bazıları kötü yorumlar yapmış oyüzden sormak istedim
LzzyGrnt kevsererturk ben de bunu kullanıyorum ama ne yaparsam yapayım pilavım lezzetli olmuyor sanki tadı tuzu yok gibi, annem yapıyor yemeye doyamıyorum ama benim yaptığımda asla tat yok. Tuzunu artırdım azalttım ama yok ondan da değil siz nasıl yapıyorsunuz acaba taktik verebilir misiniz 😂
efelettin GizemElf annemin evindede onu kullanırdık kendi evimdede onu kullanıyorum. Bazen eşime al deyince Bim’e gitmeye üşenip başka marka alıyor ( reis ) oda çok güzel ☺️ Ama fiyatı biraz pahalı o yüzden Bim’inkini kullanıyorum.
Asafeymeninannesi GizemElf Geçen aldım kutuya aktarınca poşeti çöp oldu. Muazzam bir tadı var yalnız 😅
Ikrazumra19 GizemElf marka olarak zaten canim ben corumluyum yillardir osmancik pirinci aliriz cuvalla hemde
CanselK GizemElf vallahi evlendiğimde yapamadığım tek yemek pilavdı. Ta ki BİM’in pirinci ile yapana kadar markası efsane Yasemin kokulu pirinç bi dene bence