1,5 aylik kizim her gun aksam 8den 10:15 e kadar kesintisiz agliyor. 10:15 de artik uyuyor ve gece uykusu. Ve ben artik bitmish durumdayim. Bu cocuk neden agliyor kolik bebek diyorlar. Alti temiz,karni tok,qazin cikariyorum,kulagi agrimiyor rahatlamakdan 3,5 4 saat agliyor. Neden boyle kimin bebegi boyle? Ne yapicam ben. Cok kotuyum
yardim eden kimse yok esim desez 1 defa 10 dakika sallayib geri veriyor. Bitmish haldeyim. Dizlerimde takat kalmayib😔😔😭 fikir verirmisiziniz