Neslihansezen
Neslihansezen oncelıkle gecmış olsun okurken içim acıdı cok tuhaf oldum..
arkadasım madem cok kusan bi bebek neden buraya yazana kadar doktora goturup içini rahatlatmıyosun?
Tamam burda sıkıntı paylaşıyosun orda giç bir problem yook ama bi doktora gotur bebek çok kucuk