Bebeklerm Haticekub bizde dün olduk ateş yapmadı gerçi calpol verdim 6 saar arayla 3 defa huysuzluk falanda olmadı şükür atlattık gibi ama vücudunda isiliğe benzer birşey oldu hemşireye attım hala dönmedi 😔aşı sonrası bu durumu yaşayan varmı acaba
Mihribanilhan Bizde dün olduk 4.ay aşılarını gündüz normaldi akşam ateşi çıktı calpol şurup verdİm ateşi düştü şuan gayet iyi
Gamzeburkan Haticekub bizimde 37 falan olmuştu calpolle hemen düşüyor genelde ama gözünüzü korkutmayım bir hafta ağladı kucaktan inmedi çok zorlandık 4. Ay aşısında biz umarım çabuk atlatırsanız